Komatillstånd

Jag klagade ju häromdagen på att jag inte hann göra något vettigt. Jag var så stressad över att helgerna gick för fort och tiden inte räckte till på långa vägar. Natten till måndagen kräktes Tilde och jag har fått stanna hemma och vabba igår och idag. Toppen, vad jag har hunnit mycket viktiga saker nu.....eller? Nä, jag har varit i typ koma. Man skulle kunna tro att det är jag som har varit sjuk. Jag passade istället på att titta på en tvserie jag spelat in. Jag brände av tre entimmesavsavsnitt igår medans Tilde låg uppe i sitt rum och kollade alla nya filmer hon fått i present. Det enda som man kan kalla vettigt var springturen jag kom ut på under eftermiddagen. Och det var tack vare Cathrine, hade inte hon hört av sig hade jag forsatt sitta inne och ruva tills det var dags att gå och lägga sig. Herregud, vad är det med mig! Idag är det inte några större fel på Tilde men vi är ändå hemma så hon får vila upp sig ordentligt. Undra vad jag ska hinna med.....Jag börjar med att titta på slutet av Downtown Abbey (serien jag spelat in) Underbart engelskt kostymdrama. Den har dock gått på lördagkvällar halv tio på svt så jag har inte haft möjlighet att kika på den då. Tack än en gång för inspelningsbara boxar!

Sen kanske vi åker och handlar lite mat......om jag orkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0