Lite sliten

Tror att det kan vara en liten förkylning på gång. Känner mig lite småhängig och tjock över snoken. Ska iväg och köra lite pump ikväll så då får vi väl se om det bryter ut eller inte. Hoppas inte, Jag vill vara frisk och få lite gjort ihelgen. Fixa i källaren....snart kan jag visa lite bilder =) och så behövs det en rejäl städning av hemmet.

Kanske jag bara är lite allmänt sliten och trött på den asalånga vintern. Men nu börjar det iaf bli lite ljusare ute. Klockan är över fem och det har ännu inte börjat skymma ute. Gött dä! Det är även skillnad på mornarna, nu har det oftast hunnit ljusna när man vaknar. Inte en dag för tidigt!

Den här veckan har jag jobbat på fyra olika ställen och imorgon avslutar jag min arbetsvecka på den förskolan jag jobbade på i måndags. Har varit lite rörigt men nästa vecka blir det fler dagar på samma ställe. Skönt. O imorgon är det helgen. Skönt det med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0