Måndag

Måndag, ny vecka och nya utmaningar. Idag har jag varit i en sexa och jobbat och ska tillbaka imorgon. Sedan ons, tor och fre blir det förskoleklass. Det känns bra att vara bokad hela veckan och bara på två olika ställen :)

Ingen träning idag utan jag ska försöka fixa lite här hemma och så blir det nog en tidig kojning. Sov inte så bra inatt och har en lite lätt huvudvärk idag så jag slår nog igen de blå tidigt ikväll. Inte för att jag är särskilt kvällspigg annars på vardagkvällar. Går och lägger mig senast tio och läser en stund. Halv elva snusar jag för fullt :P Typiskt för en sliten småbarnsmorsa ;) Ska iaf orka med att titta på familjen Annorlunda klockan åtta. Det får inte missas!

Nu, matlagning. Idag blir det ugnstekt lax, potatis och kall sås med stenbitsrom. Favvomat för både vuxna och barn i den här familjen. Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0