Tjejvasan

Kort sammanfattning av tjejvasan.
Vi tog oss från start till mål levande om än något sargade. Det kändes i kroppen kan jag lova. Eftersom vi var i startgrupp tio och det var ganska milt väder var det väldigt uppkört i spåren, på vissa ställen inget spår alls! Dessutom var det bakhalt så man fick kämpa på rätt bra. Men nu är det iaf gjort och jag o Cathrine kan nu stolt konstatera att vi klarat av Tjejklassikern! Fan, va vi är bra!!
Nu får skidorna vila till nästa vinter för jag känner mig ganska mättad på skidåkning för ett bra tag framöver. Nu får det bli lite vila och sedan köra igång med lite blandad träning framöver. Redan imorgon faktiskt. Då blir det Zumba =)
Har tyvärr inga bilder att visa från helgen, det får gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0