Helg igen =)

Då är det helg igen då...nice! Visserligen bara torsdag men mina helger brukar börja på torsdagar eftersom vi nästan aldrig har lektioner på fredagar.....med andra ord ledig;) I dag hade vi en bokredovisning i skolan och jag blev faktiskt riktigt positivt överraskad för en gång skull. Såg framför mig hur vi skulle sitta där nio stycken och redovisa varsin bok, tråk, tråk, tråk.. men det blev istället massa roliga och intressanta diskussioner så jag är mycket nöjd med dagen. Med andra ord ett bra avslut på skolveckan =)

I morgon ska jag iväg till tandläkaren med Tilde, ska bli intressant och se om hon har lust att öppna munnen... man vet aldrig. Fast hon börjar bli så stor nu så det ska nog gå bra. Annars har vi en ganska lugn helg framför oss med lite hemmapyssel och en tur in till Örebro o kika på utemöbler. Börjar bli lite panik nu, vill att vi redan ska ha inhandlat dem och invigt med grillning och eldning i öppna spisen. Fast det är svårt att hittas snygga möbler som inte kostar typ hundra tusen och som det får plats fler än tre pers i...ok lite överdrivet, men vem fanken köper utemöbler för hundra tusen?? Det finns verkligen utegrupper för så mycket. Helt sjukt, då har man verkligen ALLDELES för mycket pengar.......suck....... näe, jag är INTE avundsjuk iaf:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0