Nästan mattegeni...

I dag fick vi tillbaka räknetenten och jag tror inte det är sant...maxpöäng var 50, godkänt 30 o jag hade 40!!!! Från att för tio veckor sedan vara värsta losern i matte till typ... geni...nåja en medelmåtta iaf. Är riktigt nöjd med min insats och ska fira detta med att vara lite mer ledig...som om jag inte är det i vanliga fall. Det är hårt att va student ;)

Nä, jag får inte bli för kaxig, har faktiskt en delkurs kvar i matte och den lär inte bli lättare :(  Men nu ska jag ha lite påsklov med kidsen och vi startar upp med badhuset i morgon. Det var Tildes första val när jag frågade vad vi skulle göra...så ok, badhuset får det bli!

Ska även försöka göra en inventering av våra vårkläder o vårskor i morgon. Av någon anledning blir det alltid panik när man ska fram med tennisskor, gummistövlar o vårjackor så det här året ska jag faktiskt försöka ligga lite bra till...får se hur långt jag kommer...risk för att annat kommer emellan ;)

Nu ska jag ta en kopp te och slappa med min lilla nattuggla, Linn =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till tentan!! =)

Ja visst är det stentufft att vara student ;P Är nästan aaaaldrig hemma...

2010-04-08 @ 10:18:09
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0