Fullbokad vecka

Den här veckan har jag verkligen fullt upp....oj oj oj det är jag inte van vid!

Tre långa dagar i skolan, en avverkad idag en i morgon och en på tor...puh ;) Sedan är det träningar, frisörbesök :) (äntligen!),  handla födelsedagspresenter, hämta utemöbler och såklart allt det vanliga som jag kommit efter med som tvätt, städnng och handling. Varför är det alltid så att allt händer och ska göras samtidigt. Vissa stunder (ofta) har jag det hur soft som helst, rent ut sagt tråkigt. Sen bara poff måste ALLT göras på en gång! Eller...så kan det vara så att jag har haft det så lugnt länge nu så jag blivit lite seg av mig....hmmm, ja så kan det nog vara ;)

Anyway, när det är fullt upp går veckorna snabbt och då blir det snart helg igen...gött! Ska på 25 års fest på fredag, valborgsmässoafton och på lör blir det försenad eldning med brorsaaan, ska också hinna med att fira Sara som både har fyllt år och fått nytt jobb. Stort GRATTIS till dig Sara =)

Helgen som gick spenderades ju i Grebbestad och det var supermysigt. Hade strålande sol och nästan vindstilla på lördagen så vi kunde sitta ute och grilla på kvällen. Liam hade såklart vuxit jätte mycket och var lika söt som vanligt. Tilde fick dock smaka lite på hans humör också, ett par bitmärken och en o annan hårlock lossnade....så där låg hon allt i lä lite ;) Det var iaf en toppenhelg och längtar redan efter dem. Nu dröjer det väl ända till semestern innan vi ses igen =( Då har nog syrrans mage svällt upp en del....hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0