Vårkul!

Jag har en hel del roliga saker inbokade nu i maj:

- 25 års kalas nu på fredag, ska bli spännande o roligt eftersom jag inte kommer känna så många. Alltid kul att träffa lite nytt folk =)

- Nästa fredag ska jag på Mia Skäringer i Valsverket....det ska bli asakul för Mia är verkligen en favorit!

- Sista helgen i maj ska vi hem till Pär o Cathrine för att fira att de gift sig plus att Cathrine fyller trettio. Det kommer också bli jätte roligt. Håller på för fullt att förbereda överraskningar.......skriver inte vad för något, Cathrine ;) hemligt, hemligt!

Oj oj oj vad mycket kul men oj oj oj vad huvudet kommer värka efter allt rödvin varje gång...;P Men det är det ju värt, helt klart =)

I dag var jag äntligen till frissan, fick bort det slitna burret och ljusade upp det med lite slingor....så skönt att slippa det enorma utväxten jag hade odlat! Så nu är jag fin också inför allt det skojiga framöver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0