Förkylning på G?

En liten förkylning börjar smyga sig på....icke bra! Har ju precis kommit igång med min träning ordentligt igen efter katastofraset under semestern så nu får ingen jäkla snuva o halsont paja allt :( Men har jag tur blir det inte så farligt, jag brukar inte bli ordentligt sjuk ofta, typ aldrig....men peppar peppar jag ska nog inte skryta för mycket, det straffar sig väl :P

Annars då? Jo, litte målning och inge jobb idag. Synd för jag behöver få in lite kosing framöver. Sparkontot är i princip helt länsat nu och jag har ingen guldgruva att börja plocka av. Och eftersom jag gift mig med en rörmockare har jag ingen möjlighet att bli lyxhustru heller.....synd. Ja ja hoppas på jobb i möra ist! Nu ska jag softa bort min förkylning i soffan och titta på dumburken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0