2:a Advent

Gårdagen spenderades till största del i köket. Det blev lussekattsbak och sedan pepparkaksbak med barnen.






Fina va!?

Det var en riktigt skön lördag. Daniel och Micke grejade i källaren och Micke stannade kvar och käkade mat på kvällen. Sara var bortrest så då passade det bra att göda lillebror lite.

Eftersom vi stökade i köket under gårdagen väntade jag med städningen till idag. Smart....det var mjöl lite här och där när vi bakat färdigt ;) Skönt också att börja ny vecka i ett rent hus.

Nu har jag precis kommit ut från duschen och strax blir jag upphämtad av Cathrine. Vi ska in till Degerfors på shabby chic, inredningsparty. Det ska bli spännande och se vad man kan hitta för tjusiga dyra saker. Förmodligen hur mycket som helst. Brukar bara vara svårt att välja vad man ska handla eftersom man inte direkt badar i pengar men vill ha allt! Kanske kan jag hitta någon julklapp också. Börjar bli på tiden att sätta igång på allvar med dom nu.

Önskar alla en riktigt härlig andra advent ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0