Kvalitetstid

Äntligen fredag igen och denna helg är jag och Daniel barnlediga. Linn och Tilde ska spendera helgen uppe i Åsen med mor o far. Jag o Daniel ska till Loka imorgon. Bada, äta julbord och övernatta. Det är Daniels jobb som bjuder oss. Ska bli riktigt nice!

Just nu sitter jag i ett kallt hus, 16 grader inne bara, och väntar på att min man ska slita sig från arbetet och ta helgen som vi andra. Skulle kunna gå ut och försöka göra eld i pannan......men nä, jag väntar tills Daniel kommer hem. Jag hatar verkligen att kånka på de där bauta stora veträna och tända på med värsta gasolbrännaren. Känns inte riktigt säkert att släppa en sådan lös med mig ;) He he.

Det är rätt kallt ute idag med. Just nu är det -12 grader så jag tror det blir för kallt med den planerade skidturen. Skit också! Kanske kan komma ut på en lite promenad iaf så man får i sig lite frisk luft. Sen ikväll blir det lite räkor, nåt glas vin och så är det Idolfinal. Vi får väl ta och slötitta på det fast inte barnen är hemma. I brist på annat bra på tv:n.

Firar in helgen med en av mina absoluta favoritlåtar. Här med September. Love it!!!!
Trevlig helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0