Ovanlig torsdag

Det blev en lite ovanlig torsdagem/kväll den här veckan. Vanligtvis är det pumpdag men den här veckan kastade vi om lite på träningen och imorgon blir det skidåkning istället. Bäst att passa på när det finns snö.

Så istället för träning fick vi besök av Madde, Mattias och lilla Vide. Mysigt att träffas och fika så där mitt i veckan. Vi mumsade i oss lussekatter och pepparkakor med ädelost. Har upptäckt ädelost med romsmak på tub. Mmmm, säger jag bara. Riktigt smarrig =P Det var också kul att få se Vide igen, han har vuxit som bara den. Värsta söta dunderklumpen ;) Madde berättade att han redan vuxit ur liggdelen och han är (har jag för mig) bara tre månader. Hi hi, Madde måste ha grädde i mjölken.

Nu blir det Robinson på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0