Tiden rusar iväg..

Oj oj oj vad veckorna går fort. Redan onsdag! Har inte hunnit bloggat så mycket för det har varit fullt upp. Praktiken tar en hel del tid och här hemma har Tilde haft magsjukan. Inte kul alls! Eftersom jag inte vill missa några praktikdagar har Daniel varit hemma med sjuklingen och än så länge (peppar, peppar) har ingen mer insjuknat. Nu har det snart gått 48 timmar sedan sista kräkan så förhoppningsvis klarar vi oss ;P

På min praktik går det annars jättebra. Har superhärliga ungar och en kanonbra handledare så det är bara roligt. Men fortfarande tar mina planeringar inför lektionerna lite tid eftersom jag är nojjad att allt ska bli perfekt. Så jag har även fått suttit någon kväll hemma och planerat. Fast det får man nog räkna med innan man blivit lite varmare i kläderna =)

Ute har det slagit till och blivit en riktig vargavinter. Termometern stod på nästan  -20 grader imorse och det ligger ett ordentligt snötäcke på marken. Hög tid att börja träna skidåkning i spåren! Fast det får nog bli liite mildare först så man inte fryser ihjäl. Ikväll får det bli Zumba istället, på ett varmt gym ;)

Nu... matlagning och ta hand om tvätten! Kul.......not!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0