Utmattad

Känner mig överkörd av tåget. Sviter efter ett intensivt julfirande med efterföljande hektiska dagar. Vi har haft en superhärlig jul, med god mat, härligt sällskap och massor av bebismys. Har äntligen fått träffa nya tillskottet i familjen, lilla Love ♥ Gud så goa de är, iaf när man bara lånar dom små stunder ;) Dagarna har gått iett i en veckas tid så nu ska det bli riktigt skönt att fira nyår uppe i Åsen med familjen Linder. Idag är det iaf inget inbokat så det får bli lite tvättning och kanske läsa ut deckaren jag håller på med. "Mamma, Pappa, Barn" av Carin Gerhardsen. My god vilken sträckläsare! Mycket spännande och bra bok.


Kameran har vi inte hunnit hämta hos Daniels syster ännu så fotograferingen har blivit mycket klen under julhelgen. Kanske kan jag sno lite bilder från Sara framöver ;)

Måste också berätta om nästa års "lilla" julklapp jag klickade hem på julaftons förmiddag.......En Thailandsresa 2:a januari 2012. Oops! Det bär av till Krabi, Au Nang. Ska bli så underbart skönt, fast det är ju ett tag kvar då. Men ändå gött att ha något att se fram emot :))))

Så här ser det ut på hotellet vi ska på på.......rätt nice va?

Nu ska jag fixa lite lunch till oss och sen blir det till att fortsätta med tvätten......och längta till nästa år vid den här tiden. för då är det snart dags att svischa iväg till andra sidan jordklotet. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0