Utmaning

Jag har blivit utmanad av Sara på bloggen http://saraliin.blogg.se
Här kommer lite onödig men kanske lite intressant fakta om mig :)

4 matprogram jag gärna ser:
1) Halv åtta hos mig
2) Leila bakar
3) Leilas mat ?
4) Vad blir det för mat

4 saker jag ätit idag:
1) kassler
2) ägg
3) ostsmörgås
4) clementin

4 smaker jag längtar efter:
1) mammas julköttbullar
2) glögg
3) ljummen julskinka på knäckemacka
4) kräftor

4 saker på önskelistan:
1) ett lärarjobb
2) en resa till något varmt land typ Thailand :)
3) fjällenresa
4) en vit mysig jul och nyår

4 smaker jag avskyr:
1) gröt....alla olika gröter
2) surströmming (tror jag iaf, har inte vågat smaka)
3) whiskey
4) grönmögelost....förutom gorgonzola i mat och ost i tub på pepparkaka. De e gott ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0