Sommar!!!

Ok, nu tycker jag att det räcker med vinter för den här gången. Jag gillar visserligen när det är mycket snö så man kan åka skidor, pulka o skridskor men som sagt, det räcker nu. Jobbigt bara att det är typ två månader kvar tills det börjar bli vår och antagligen ända till början av juni innan all denna snö är borta.

Jag vet inte varför men varje år vid den här tiden får jag en liten släng av depression och går runt och tycker lite synd om mig själv. Ingenting roligt att göra, inget roligt att se fram emot, inga pengar, allt är lite halvdant och små trasigt, jag känner mig sunkig både inom- och utombords och är hela tiden trött, trött, trött!

Tänk vad härligt det är på sommaren med bad, sol (vissa år iaf), grilla, vara ledig och slippa alla bylsiga kläder.....Åhhhh vad jag längtar!

För att plåga sig lite extra kan man titta lite på foton från sköna sommardagar.....


Midsommarafton


Korvgrillning vid sandudden i Karlsdal


En tur i morfars båt



Mmmm gott med jordgubbar

Suck..........................

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh det där såg ju inte lite härligt ut!!!! Sommar vore allt bra nice nu...

2010-02-21 @ 19:46:59
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0