Snabba cash

Var på Snabba cash på bio i går...Den var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Mycket välgjord och bra skådespelare, men jag saknade väldigt mycket av handlingen som finns med i boken. Det blir ju oftast så när man läst en bok innan man sedan ser filmen. Jag i alla fall sitter och kollar av vad som är lika i boken och filmen och sitter och väntar på olika saker som jag tror ska hända. Snabba cash var riktigt avskalad i handlingen och jag tror att de som inte har läst boken kan tycka den blir lite rörig med alla olika grupperingar. Kanske får svårt att hänga med på vilka som hör ihop med varandra på olika sätt.

Men jag tycker ändå att det är en film värd att se, mycket okända skådisar som var riktigt duktiga. Joel Kinnaman var också så klart strålande både i agerandet och till utseende...;)

Nu är det städning som står på schemat och sen simning för Linn. Daniel åker till sin arbetskamrat redan halv tre för att vara med och laga maten vi ska äta i kväll..spännande..Jag har fått order att vara där klockan sex så jag får väl börja ta tag i dagens bestyr så allt hinns med =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0