God morgon!

Klockan är bara åtta på morgonen och jag sitter o väntar på att min lärare ska lägga ut opponeringslistan till opponeringen på torsdag. Jag är nämligen livrädd att jag ska få magsjukan snart och då måste jag vara förberedd. Jag tänkte om jag skyndar mig att läsa in mig på arbetet jag ska opponera på så gör det inte så mycket om jag blir lite sjuk sen. Men det får inte dröja för länge eftersom jag MÅSTE in till Karlstad på torsdag annars blir det så jobbigt. Så jag behöver hinna bli frisk till dess och då krävs det lite flyt här om jag nu måste bli sjuk. Ja vi får se hur det går...Helt sjukt att man ska behöva oroa sig för sådana här saker men är ganska van nu när jag gått 2 1/2 år på universitetet. Det blir så omständigt om man missar obligatoriska grejer för de är inte direkt kända för att vara smidiga på universitetet. Vi studenter måste hela tiden vara flexibla och ändra hit o dit men det går aldrig åt andra hållet. Lite trist!

Daniel mår mycket bättre nu i alla fall så det verkar som denna spysjuka är ganska lindrig. Men jag hoppas verkligen att jag inte får den ändå för jag har lite o fixa med under veckan. Tvätt, packning, handling, städning mm mm mm. Det är en del att tänka på när man ska åka på skidsemester och det blir en bauta packning. Alla skidor, pjäxor, pulkor och tjocka kläder tar en enorm plats. Men bara vi kommer iväg så kommer det bli helt uuuundeeerbaaart!!!

Tack Sara för tipset om korten, ska försöka komma i håg det till nästa gång...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0