Ny vecka

Måndag och ny vecka! Har precis mailat in min svenska uppsats så nu kan jag släppa den ett par dagar, till opponeringen i alla fall. Magsjukan verkar ha kommit för att stanna i vårt hus. Nu är det Daniel som har åkt på den och springer fram o tillbaks till toan. Det hade varit skönt att vara inne i Karlstad i stället för hemma o plugga. Jag känner efter så här hemma. Kanske att jag har lite ont i magen och mår lite illa....psykiskt!! Men magsjukan är verkligen inte roligt alltså. Peppar peppar så får jag det väldigt sällan men när jag väl har det känns det som jag ska dö. Jag vill bara krypa ur kroppen och det är ju så jädra äckligt att kräkas! Men men jag kan inte göra annat än vänta och se om jag blir smittad eller inte. Hoppas inte!!!!!

Har börjat ladda nu för mattekursen som börjar nästa vecka. Jag är livrädd för jag är så dålig på matte, har alltid varit. Denna kurs har jag bävat för länge men det är bara o bita i hop och kämpa. Vi är ett par stycken i klassen som inte har matte som favoritämne så vi ska hjälpa o stötta varandra. Eller hjälp kanske vi tar av de som är lite bättre, vi har några som i princip är proffesorer i matte så om de kan gå ned på min superlåga nivå och förklara så kanske det går bra ;)

Nu ska jag åka till affären och köpa cola till sjuklingen. Stackarn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0