Positivt i mitt liv

Mina senaste inlägg har inte varit speciellt positiva...av olika anledningar så nu tänker jag ändra på det!
Detta inlägg ska bara bli positivt! Här kommer en topplista på allt positivt i mitt liv:

1. Linn och Tilde. Tänk vilka guldklimpar vi fick till!
2. Daniel. Vi har hängt i hop i över tolv år och jag är faktiskt fortfarande kär i honom!
3. Vi är friska och mår bra hela familjen!
4. Vårt hem...trots vissa brister för tillfället. Vi trivs annars superbra!
5. Den kommande skidsemestern i Höglekardalen. Ska bli superhärlig.
6. Mina vänner. Det värmer otroligt mycket när man vet att ens vänner ställer upp när det behövs och även andra gånger när det inte behövs!
7. Mina föräldrar och syskon. Jag är superglad att de finns och är tacksam för alla gånger de ställer upp!
8. Jag har klarat av större delen av min utblildning och om ett år är jag färdig lärare!
9. Jag har som mål att fixa tjejklassikern under året som kommer och jag tror vi (jag o Cathrine) kommer fixa det galant!
10. Det har vänt nu och våren känns inte allt för avlägsen!

Ja där ser man vad mycket positivt som finns runt omkring mig, fantastiskt!
Det gäller bara att komma i håg allt bra när lite jobbiga saker händer, då känns det jobbiga inte alls lika jobbigt längre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0