Surt badrum

Ja ha då är delar av källargolvet uppbrutet då. Gubbarna som var här i dag kommer tillbaka på torsdag för att fortsätta. Eventuellt ryker hela badrummet med också för de hittade fukt på andra ställen med...jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Visst hade vi tänkt att göra nytt badrum men inte just nu när jag fortfarande pluggar och lever på endast studielån. Tur att Daniel är rörmokare i alla fall så han ska fixa rörbiten och få betalt av försäkringsbolaget. Alltid något! Ja ja skönt att komma igång med vardagen som vanligt i dag i alla fall. Det gick faktiskt rätt bra att komma upp i morse och barnen grymtade inte så mycket de heller. Vi får se hur trötta vi är i morgon ;) Nu står Daniel och lagar middag och det blir hans paradrätt i dag, Spagetti och köttfärssås. Den är supergod och ingår i Daniels kanske tio rätter han fixar riktigt bra. Inte illa pinkat efter tolv års träningsläger hos mig. När vi träffades kunde han på sin höjd koka snabbmakaroner så han har gjort stora framsteg min lilla gubbe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0