Denna vecka....

känns rätt jäkla aspirrig!!! Torsdag sluttenta....jag vill verkligen klara den men jag vet faktiskt inte om jag kommer göra det. Fast jag är medveten om att jag måste anstränga mig lite för att fixa den så orkar jag bara inte nu. Jag är som en jäkla struts o bara låtsas att jag kan geometri, algebra o sannolikhelsläran klockrent. Låtsas dåligt dessutom för inte ens jag själv tror på det....shit alltså, jag kommer va som ett nervvrak innan torsdag :S

Sen på fredag ska jag göra min första arbetsdag som vikarie. Det är på en förskola, också asanervöst! Det är alltid jobbigt att komma till helt nytt ställe och vara bortkommen. Bara det är trevlig och tålmodig personal ska det nog gå bra....tror jag :O

Och på lördag smäller det!! I Motala när startskottet för Tjejvättern går. Den ser jag ändå fram emot och bara vädret blir hyffsat så fixar vi nog det utan större problem...fast lite pirrigt ändå såklart ;)

Jag är en sån där jobbig person som ständigt går och oroar mig för allt. Jag kan gå runt o noja över ett telefonsamtal en hel dag eller en tenta som ska göras nästa år. Eller om jag sagt något till någon och jag i efterhand känner att det kom liksom inte fram rätt, åh nej nu kommer han/hon tycka jag är helt fläng o jag måste nästan söka upp personen o be om ursäkt fast jag inte känner den och aldrig mer kommer träffa personen igen.....Jag vet helt sjukt men jag kan inte hjälpa det. Är född sån och det verkar tyvärr inte gå att sluta upp med tvångstankarna heller. Jobbigt? Javisst!! Jag går jämt runt och nojar över hur många saker som helst men sen i slutändan löser sig ju allt. Inte alltid superbra men hyffsat iaf. Tänk om jag bara kunde slappna av lite, vad mycket enklare allt skulle vara. Är avundsjuk på de som är lite mer coola och lixsom tar saker som det kommer......ska ta o träna mer på det! Börjar på måndag ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen mig helt i det där..

Varför måste man va sån för?! =P

2010-06-07 @ 22:15:41
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0