I planeringsstadiet...

Det har redan hunnit bli onsdag och i morgon bär det iväg till de värmländska skogarna...om vi nånsin blir färdigpackade så vi kan åka ;) Det blev allt jobb för mig även denna vecka. Tis, ons och tor heldag på samma dagis. Skönt när man inte behöver hatta runt på olika ställen varje dag. Eftersom jag inte riktigt räknat med så mycket jobb så har det blivit lite stressigt med allt annat runt omkring. Men nu så är maten inhandlad, tvätten tvättad, hemmet städat (mor o far ska vara inneboende hos oss i helgen så vi var ju tvugna att röja bort det värsta) och packningen har börjat tagit form i mitt huvud. Alltså har jag inte packat ner en enda sak ännu men vet på ett ungefär vad som ska med. Lite tjorvigt är det att veta vilka kläder man behöver eftersom vädret är högst opålitligt. Det har visserligen varit riktigt varmt ett par dagar nu men det kan vända fort som katten. Det får helt enkelt bli lite av varje.

Imorgon börjar jag jobba redan klockan sju så jag behöver gå upp sjukt tidigt. Sjukt tidigt är för mig före klockan sex på morgonen. Så därför ska jag inte göra många mer vingslag idag utan koka mig en kopp te och försöka varva ner lite. Packningen fixar jag på två röda innan vi drar imorgon.

Önskar alla en riktigt trevlig midsommar, det har jag tänkt att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0