Livet leker ibland =)

Tjohoooooo!!! Jag klarade mattetentan, jag är världens lyckligaste!!! Kändes verkligen inte helt hundra när jag gjorde den men jag klarade godkänt med råge. 25 var godkänt och jag fick 35.5, helt ofattbart. Det är en så oerhörd lättnad att kunna släppa mattekursen nu, speciellt eftersom jag i princip var livrädd inför den och verkligen har tvivlat på att det skulle gå vägen. Guuud så skönt att slippa tänka på skolan under hela sommaren....UNDERBART!

Har också kommit igång o jobba på allvar nu. Första arbetsdagen gjorde jag ju i fredags och det gick riktigt bra. I morse blev jag utringd igen till ett ur o skur dagis denna gång och vips blev jag uppbokad hela veckan där förutom torsdag. Känns jättebra och alla är supertrevliga, både barnen och personalen. Håller det i sig blir nog detta en riktigt bra sommar.

Ahhh,Idag känns livet lekande lätt, önskar att man kände sig såhär nöjd varje dag=))))

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad kul att du får jobba så mycket!



Du tror alldeles för dåligt om dina kunskaper! Du klarade ju tentan hur lätt som helst! =D

Kanske skulle bli mattelärare!? ;D

Kram

2010-06-17 @ 19:44:51
URL: http://saraliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0