Som semester

De två senaste dagarna har varit som semester. Kanonfint väder, Tilde har varit hemma med mig och vi har inte gjort någon nytta alls....såå gött!! Lite ångest har smugit över mig då och då att jag borde plugga lite matte men jag hinner det till veckan. Jag har inte ens städat ordentligt. Tänkte tanken men sen.....va fasen man vet aldrig hur länge det fina vädret hänger i sig. Bäst att passa på att njuta, så ingen städning blev det heller. Blir det för skitigt kan jag alltid plocka ur linserna så slipper jag se det ;)

Ikväll har vi myskväll jag o tjejerna. Daniel är ute och jagar föda (fiskar med jobbet) så han kommer nog hem sent. Vi som är hemma göttar oss med dipp, grönsaker o chirre. Inte helt fel :)

I morgon blir det SATC 2 med Cathrine. Lite knasigt att gå på bio när det är så fint väder men det är ju på kvällen och bio är alltid mysigt. Vi tänkte ta cyklarna ner så vi kanske kan slinka in någonstans på hemvägen o ta en liten drink...hehe.

Nu ska jag mysa vidare på denna härliga fredagskväll!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0