Sommarlov

Tjohooo!! Täntan avklarad,men om den blir godkänd återstår att se. Just nu är jag bara nöjd att jag räknade på alla tal även om jag vet att några svar blev helt åt skogen, men men jag har väl skrapat ihop ett par poäng. Förhoppningsvis 25 eller fler. Om ett par veckor vet jag. No more Kau på ett tag iaf, gött!!

Sååå nu har jag precis dragit i mig en kall, för det får man faktiskt när man har tentat...har jag hört. Gott var det och sömnig blev jag också så det blir nog tidig kojning ikväll. Slötittar på en gammal svensk filmklassiker, Repmånad. Ha ha jag är verkligen en nörd på töntiga svenska filmer. Det är så roligt o titta på hur alla ser ut, Repmånad är väl från början av åttiotalet nån gång. Det är så skönt att bara kolla utan att behöva tänka vilket jag verkligen kan behöva idag. Daniel blir galen ibland på mig och mina hangups på vissa filmer. En riktig favorit som jag har är Ogifta par med bla Lena Endre o Peter Dalle. Helt underbar film!!! Daniel däremot blir illamående bara någon nämner den, kan väl säga att han tröttnade efter att ha sett den ett antal gånger ;P

Imorgon blir det jobba! Nervöst men kul också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0