Sjätte juni

Mmmmmmmm, I löööve svenska sommaren (så länge vädret är fint). Det blev en kanonhelg med göttigt väder och bara ...så härligt!!

Lördagen startade jag helt i min ensamhet eftersom Daniel tagit med barnen och fiskat, kändes lite skumt men ibland kan det vara ganska skönt att vara själv. Cyklade ner till stan och shoppade träningskläder (dagen innan hade jag nallat lite på mitt sparkonto). Jag måste ju se hyffsat respektabel ut nästa lördag på Tjejvättern! Har även fixat en bättre cykel än min gamla treväxlade Sjösala. Fick låna av en kompis till mamma. Verkligen schysst!

Fortsatte med shoppingtemat under större delen av dagen efter att Daniel och barnen mött upp mig på stan. Det blev dynor till utemöblerna, examenskläder till Linn och lite uteplantor. Mina sparpengar tog raskt slut så Daniel fick som vanligt öppna plånboken. Såå trött på at vara fattig!!

På kvällen sen var jag och Cathrine på SATC 2. Den var bra men det hade hänt något med skärpan på bilden så alla såg ut att ha giant asses och enorma lår plus att texten var lite utsuddad så det var lite jobbigt att läsa den. Lite lustigt eftersom alla i filmen är supertighta o skit snygga. Såg rätt roligt ut med ett påslag på typ tio kg runt höfterna. Vi var bara sex personer i biosalongen så det kändes nästan lite mupp o sitta där på varsin rad och titta på en film med helknasig bild. Ja ja filmen i sig var helt ok och jag fick popcorn så jag är nöjd ;)

Idag söndag har jag legat lite ute i solen, sprungit med Cathrine, tvättat bilen iaf hjälpt till lite, varit ute o cylkat med Tilde, ätit jordgubbar o glass och grillat. Ska snart avsluta dagen med en film o lite godis och sen krypa ned i en renbäddad säng.....mmm kan inte bli bättre!! I really lööve svenska sommaren =)

o just ja svenska nationaldagen idag... har inte haft en tanke på det! Grattis Sverige då på vår dag..hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0