GLAD PÅSK

Äntligen påskledigt!!!
Nu är alla tentor avklarade för denna delkurs, så skönt =) Dagens var jobbig eftersom vi höll på hela dagen, från kvart över åtta på morgonen till fyra på em. Var helt slut när vi var klara men det jobbigaste var inte själva tentan utan all väntan mellan de olika delarna av den. Inte tyckte jag den gav mig något nytt heller så dagen känns rätt bortkastad tyvärr. Men nu är den gjord och nu ser jag verkligen fram emot en härlig helg uppe i Åsen.

I  morgon blir det packa, städa och handla. Sen när Linn slutar skolan drar vi in till Karlstad för att kika på utemöbler på Sommarlagret och sen raka vägen in i de värmländska skogarna. Ska bli så skönt att fisa runt hela helgen i mysisar, utan smink och äta massa god mat o dricka vin. Mmmmm.....längtar!

Det kommer nog bli en toppenhelg för kidsen också. Tilde kommer ju ha Wilma med sig och mina kussar som är runt samma ålder som Linn kommer vara där också så henne ser man väl inte röken av, de brukar ha superkul.

GLAD PÅSK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0