Kalas och magsjukor

Jag känner mig lite seg idag. Är lite orolig att det är en liten förkylning som börjar krypa på men jag ska försöka mota bort den med lite mys i soffan ikväll. Det går tydligen värsta magsjukeepedemin i Linns skola och idag var det bara nio stycken i hennes klass som var i skolan...alltså nio av trettiofyra elever!!! Härom dagen var det ett stackars barn som kaskadkräktes rakt ut på golvet på fritids. Fy alltså, det kan inte vara roligt att jobba där nu och juperjobbigt för alla sjuka barn också.

Men men ännu en helg närmar sig och denna verkar bli ganska lugn. Tilde fyller år på måndag så vi ska förbereda lite för det. Handla lite kalasjox och baka till alla kalas. Det verkar som det blir tre olika partaj för henne. Först den dagen hon fyller, då kommer farmor, farfar och Micke o Sara. Sen på fredag kommer resten av "de vuxna" och på lördag blir det final med barnkalas. Hon har bjudit tio gäster och hittils är det bara en som meddelat att han inte kan komma så det blir garanterat fullt ös! Nästa helg kan vi inte kalla lugn iaf :P

Oj oj nu måste jag fixa lite här. Tilde har visst packat en väska och ska flytta hemifrån....hmm.hur ska jag lösade det här då? Återkommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0