Ont och trött...

Min kropp smärtar efter pumppass två dagar i rad och i kväll ska jag späda på med ett spinningpass....får se om jag kommer upp ur sängen i morgon. Fast jag skulle gärna ligga kvar i morgon, har ännu en tenta som jag inte alls är säker på. Denna gång är det iaf ingen räkning men det är så flummigt (i vanlig ordning) så jag vet inte riktigt vad jag ska läsa på. Men men, jag ska ta och göra ett ryck snart så har jag ändå gjort vad jag kan för att fixa den! Lite svårt att komma igång bara....så mycket annat som är mycket roligare....

Vi ställde om klockan i lör natt till sommartid och det känns faktiskt att en timme gått förlorad, känner mig supertrött. Det konstiga är att jag är fortfarande trött på kvällarna trots att det är ljusare och jag borde ha svårare att somna. Inte jag inte! Men nu är vi ett steg närmare sommaren =) Härligt!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0