Påskplaner

Så där, ännu en helg avverkad i rekordfart. Lördagen gick superfort med  Tildes barnkalas. Både jag och Daniel var helt färdiga efter det två timmar långa partajet. Ljudnivån var inte utav denna värld kan jag säga tillochmed Tilde och Wilma som annars är ganska bra själva på att stimma igång var smått chockade. Men de verkade ha kul iaf och det var ju huvudsaken. Fina presenter fick hon också och var supernöjd efteråt.

I dag har Pär varit här och hjälpt Daniel med elen i källaren och då passade Cathrine och barnen på att följa med hit vilket var tevligt. Vi planerade lite inför påsk som ska firas uppe i Åsen. Det ska bli riktigt härligt, har inte varit där sedan älgjakten i höstas. Vi och fam Linder åker upp på skärtorsdagen och mamma o pappa kommer efter på fredag. Så nu hoppas vi på bra väder så vi kan vara ute lite, kanske ta en äggtoddy på altan i solskenet ;) Annars får det väl bli en framför braskaminen inne, går lika bra det!

Nu sitter jag och laddar inför ett 80 min långt träningspass, kondition/pump. Ska bli skönt att röra lite på döfläsket...så jag kan ta den där äggtoddyn med gott samvete till påsk ;)

Just ja tenten gick helt ok, verkar ha klarat ett godkänt iaf så nu laddar jag inför didaktiktentan på onsdag....Pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0