Tentaångest

Usch jag har en otäck liten mattetenta i morgon som jag MÅSTE klara. Herregud vad jag är trött på att räkna nu och det är så tröttsamt att vissa saker fastnar verkligen inte. Jag kan räkna vissa sorts tal hundra gånger och varje gång tänka fel fast jag har femtio procents chans att komma ihåg rätt. Varför kan inte min tröga lilla hjärna hålla fast vid en del saker, det bara susar igenom huvudet och ut direkt igen..mystiskt...

Jag har iaf förberett mig så mycket jag kan nu och får hoppas på det bästa, men jag kommer vara kräknervös i morgon. Bara jag inte får totalt hjärnsläpp och glömmer bort allt....Hjälp!!!!!

Ska åka iväg och köra ett pump/spinningpass i em för att skingra min ångest något..hoppas bara jag inte svettas ut det lilla som ändå har fastnat i min lilla myrhjärna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0