Bokrea

Just nu håller bokrean på för fullt och jag har så klart inhandlat en del. Jag älskar att läsa böcker och det är nästan lika roligt att köpa dom som att läsa. När vår källare så småningom blir färdig är det tänkt att ett litet rum därnere ska bli mitt läsrum med bokhyllor som täcker väggarna. Nu ligger alla mina böcker nerpackade i kartonger och jag längtar efter att få packa upp dom och sedan fylla på med alla nya böcker jag hunnit köpa.....Hmmm jag låter som värsta bokfetichisten....det kanske jag är också. Anyway, än så länge har dessa böcker inhandlats på årets bokrea:



Jag vet, rätt ytliga böcker men jag tycker det är skönt att läsa lite lättare böcker nu när jag pluggar. Jag behöver slappna av lite ibland och det gör jag bäst med en rolig bok.

Det blev även ett par böcker till barnen:



Det verkar som Linn har ärvt mitt bokintresse och det är skoj. Hon slukar böker på löpande band så det är bra att passa på att köpa på sig lite böcker när det är rea. Böcker är ju annars ganska dyra. Tilde gillar också att "läsa", hon memorerar böckerna och läser för mig. Lite roligt men det kan bli lite tjatigt när hon "läst" samma bok typ trettio gånger...

I morgon är det fredag och jag o Tilde ska vara lediga och åka till badhuset. Det ska bli kul och jag hoppas hon kan slappna av lite mer i sitt ben i vattnet. Hon går bättre och bättre men det är fortfarande väldigt stelt. Skönt att vara lite ledig också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0