Vackert väder!

I dag är det helt underbart väder ute. Solen skiner från en klarblå himmel, temperaturen ligger på ett par minusgrader och det är helt vindstilla.



Jag passade på att ta en tur på skidorna i förmiddags när Linn var i skolan. Tilde åkte till Åsen med mormor och morfar igår och ska vara där hela helgen. Det gick super bra att åka skodor i dag. Spåren är helt perfekta och jag hade klätt mig precis lagomt varmt. Kände inte under tiden jag åkte att jag blev trött, inte förren jag stannade kände jag att benen var helt skakiga. Så skönt att vara ute och motionera!

Det är fredag i dag igen och jag ser fram emot en hälig helg. I dag ska vi städa lite och jag ska börja plocka ihop saker jag ska sälja på loppis nästa helg. Ska bli skönt att bli av med lite skräp igen, eller jag tycker det är skräp men inte andra förhoppningsvis. Förra gången sålde jag för ca 700 kr så vi får se om det blir mer eller kanske mindre denna gång.

I morgon har jag tänkt att ta med Daniel och Linn till Örebro för en shoppingtur, det var ett tag sen nu. Hoppas att jag ska hitta något till i morgon kväll för då ska vi på trettioårs fest. Det ska bli skoj att få komma på fest och träffa lite folk=) Linn ska spendera lördagskvällen med Micke och Sara vilket hon är mycket nöjd över, och det kan jag förstå!

Ps: Tog ett par utebilder på Tilde härom dagen. Kolla va mycket snö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0