Helgsumering

Lite sliten i dag efter en trevlig trettioårsfest i går kväll. Visserligen blev det inte så farligt sent inatt, vi var hemma redan vid halv ett, men man blir trött ändå. Är ju inte direkt någon ungdom längre ;)

Annars blev helgen riktigt bra, med shoppingtur til Örebro igår. Linn och Daniel hade ingen lust att hänga med men jag lockade med mig Madde istället och det var riktigt trevligt. Jag hittade en klänning och en kjol på Indiska, lite smink på H&M, en tröja (som jag hade på festen igår) på Gina Tricot och så köpte jag födelsedagspresent till Johanna på Dimoda. Det är en inredningsbutik i Marieberg som har supermycket fint, man blir helt sjuk av villhakänslor när man går där inne. Jag har handlat presenter där förut till Sara bland annat och hon verkade nöjd så jag hoppas det jag köpte till syrran också går hem.

Nu i kväll kom Tilde hem från Åsen och hon verkade också mycket nöjd med sin helg. Hon var ganska sliten hon med och hoppade i säng rätt fort. I morgon ska hon äntligen få ta bort sitt gips så då ska vi fira ordentligt! Hon är ganska nervös över att ta bort det, är rädd för att det ska göra ont och oroar sig tillochmed för att benet ska trilla av. Men jag tror att hon kommer märka snabbt att det är skönt att kunna röra sig ordentligt igen, och hon behöver verkligen ta ett ordentligt bad. Hon luktar inte smultron direkt, speciellt inte hennes ben! Blä!

Nu ska jag och nattugglan Linn slöa lite framför TV:n och invänta att Daniel ska komma hem från innebandyn. Ladda upp batterierna för en ny vecka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0