våffeldagen

Jaha då var den tentan avklarad, och den var faktiskt ganska läskig o svår. Fast med en gnutta flyt så har jag nog klarat ett G iaf. Det är nästan lika jobbigt efteråt och vänta på resultatet man liksom funderar hela tiden på hur det gick och vad som var de rätta svaren....psykisk terror kallas det.

Idag är det våffeldagen och självklart blir det våfflor i stora lass till middag. Det är kidsen som i princip har krävt att få  det och ok jag får väl ställa upp på det även om jag tycker att våfflor är en efterrätt. Ska kanske lyxa till med en tvårätters till mig och värma på en burk grönsakssoppa. Det är bara jag som äter soppa i fam, iaf när det vankas våfflor.

Måste nog lägga mig och vila en liten stund också. Jag blev ju helt utmattad av den där förbaskade tentan och känner att huvudvärken börjar komma krypande....mmmm så får det bli!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas tentan gick bra! =)

2010-03-27 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0