vårshopping

I dag har jag varit och shoppat lite med Cathrine. Det blev några presenter till lillskruttan och till mig en jeansjacka och en vårig topp. Det fanns så mycket snyggt så jag hade kunnat handla hur mycket som helst men man måste ju hejda sig. Plånboken är inte så fet när det enda pengarna jag får nuförtiden kommer från csn. Jeansjackan köpte jag på Lindex och den är jag riktigt nöjd med. Som tur var fick jag trettioprocent rabatt också så den var ju som hittad!



Tror jag kommer använda den mycket nu i vår!

I morgon blir det en till shoppingtur och denna gång blir det in till Örebro och kika på kakel o klinkers till källaren. Det börjar torka upp där nere nu så jag ser en liten ljusning och börjar tro att det kanske kan bli färdigt såsmåningom... Nu ska jag fortsätta njuta av lördagen och ta mig ett glas rött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0