Dyng kåt och hur helig som helst


Ikväll är det äntligen dags för Mia Skäringer i Valsverket.......Åhhh det ska bli så kul!! Innan föreställningen ska vi käka buffé så Micke  kör in mig, mamma och Sara till Degerfors vid sextiden. Klockan är tre nu och jag funderar på om jag klarar mig utan mat så länge eller om jag ska inta ett litet mellis.......Har skickat iväg Daniel till affären så vi får väl se om han kommer hem med något smaskigt som passar ;)

Imorgon är det Daniels tur att gå ut o roa sig. Han, Micke, Micke P, Stallionen o Purre ska till Örebro och kolla på Metalsvenskan. Herregud hur ska det sluta.....jag vet ju hur det brukar gå när "grabbarna" är ute o roar sig själva, inte bra alls! Jag har bestämt mig för att stänga av alla telefoner och dricka en box vin under kvällen så jag blir lite lugnare :P Det gör ju inte saken bättre att att jag är skit rädd för att vara ensam hemma på kvällen, men Linn har lovat att sova inne hos mig =) Hon är snäll hon, mammis tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0