Elefant i spåret

Yess! Överlevde första springturen.....men det var äckligt jobbigt! Jag undrar hur mycket man behöver springa för att tycka det är behagligt och inte en nära döden upplevelse? Har hört talas om folk som påstår att det är jätte skönt att springa men jag misstänker att de ljuger. Fast det klart man har ju ganska många kilon att skumpa runt med så vissa har det faktiskt jobbigare än andra.....Ja ja ska iaf göra ett seriöst försök att träna upp mitt flås så jag kommer runt den där milen i september....Puh ;)

www.skor.twice.se

Ehhh....ja ser väl typ ut som jag, lite mindre flådig omgivning i nobelspåret bara ;)

Nu ska jag kolla på Leila bakar och få lite ny bakinspiration, hon gör sååå mycket gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0