Mystiskt...

I måndags gick vi igenom sannolikhetslära i skolan och jag tänkte efteråt att det där va väl inge svårt!
Idag när jag skulle börja räkna uppgifterna hade det där plättlätta försvunnit och ersatts av något helt obegripligt. Jag kunde INGENTING helt plötsligt. Why?? Jag förstår inte vad som har hänt...supermystiskt. Hoppas verkligen att jag kommer på hur man ska tänka o göra igen innan tentan. Orkar inget annat än att bara sitta och vänta på att det kommer tillbaks till mig igen, hoppas det fungerar....

Varvar mina avancerade studier idag med att tvätta och laga fiskgratäng med räkor och mos. Det är verkligen en riktig höjdarmaträtt men tar ett tag att göra iordning. Därför passar det bra idag så jag får några avbrott i räknandet eller mina försök till att räkna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0