Skoltrött!!

Herregud vad det är tråkigt att BARA ha matte i tjugo veckor! Jag har blivit så fruktansvärt skoltrött nu på sista tiden så jag vet inte hur det här ska sluta. Det är bara massa tråkiga och JOBBIGA uppgifter vi ska göra hela tiden, USCH!

Motivationen är i botten och jag tvivlar på att den kommer tillbaks den här terminen (kanske inte någonsin)! Har inte känt så här förut under min studietid utan tyckt att det varit helt ok att plugga...men nu när det bara är drygt en termin kvar så känns det som det är minst hundra år till examen. Kanske är det jobbigt just därför, för att det snart är slut. Samma grej har jag upplevt veckorna innan man ska gå på semester, man håller på att krevera innan sista dagen. Måste vara något psykiskt att man liksom vet att det snart är slut och då blir det där sista asajobbigt.

Måste sätta mig nu och räkna lite.....måste.....måste...måste, eller ska jag kanske baka lite bullar? Följa ett recept är ju matematiskt i allra högsta grad. Man får ju dessutom något gott för besväret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0