Vad ska jag börja med?

Redan måndag igen och jag sitter och funderar på hur jag ska lägga upp denna vecka. Fredag är enda dagen vi ska in till Karlstad för redovisning av en gruppuppgift så de andra dagarna ska jag fördela tiden på något smart sätt...

Det här finns att göra:
  • Räkna, men miniräknaren har dött o jag har inte råd att köpa ny förrens i  morgon när csn pengarna kommer.
  • Tvätta...har tvättat nonstop i en vecka, tar aldrig slut!
  • Städa! Efter helgen då vi hade kollektivet Granen öppet för alla skogshuggare med fruar, barn och hundar ser golven ut som det är jordstampat. Sängarna är fulla med sågspån och det ligger lerkluttar lite här o där.
  • Börja hårdträna...knappt tre veckor till Vätternrundan!
  • Plugga inför redovisningen och opponrering på fredag...men ack så trist!
  • Fräscha upp i trädgården, den ser för hemsk ut har inte gjort NÅGONTING ute ännu....skärpning!!
Ja, det finns alltså att göra och det här här bara de viktigaste sakerna...puh! har liksom inte lust alls med något av det, dessutom skiner solen idag och jag vill bara lägga mig raklång i en av de nya däckstolarna och päsa....

Livet är hårt ibland ;)

Så här roligt hade kidsen i helgen iaf! Gubbarna fick slita desto mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0