Vardag igen

Ny vecka och full fart mot sluttenta....Hjälp!!! Idag hade vi sista måndagsföreläsningen och gick igenom sannolikhetslära. Just det känns ganska ok att förstå men däremot alla ekvationer, volymer, propotionalitet, skalor o annat dret känns rätt rörigt. Tur att vi har nästan två veckor innan tentan utan annat skoltjafs så jag kan plugga på lite då. Undra bara under vilket berg motivationen ligger och var jag ska få tag på dynamit för att spränga fram den...?

Den jätte långa helgen som vi hade är nu schlutt och gick såklart supersnabbt. Fick dock en hel del gjort: Storstädat huset (vilket inte syns längre), putsat fönster, bakat och varit i badhuset. Provade att simma tusen meter som Vansbrosimmet är på och det gick riktigt lätt faktiskt. Visserligen kan det bli en liiten aning jobbigare utomhus i iskallt, strömt vatten och flera tusen hysteriska fruntimmer, men det ska nog gå bra...tror jag ;) Cathrine var också med i badhuset och simmade en del av det jag simmade.....hon hade varit på fest kvällen innan...ska vi inte gå på kvällen innan Vansbro....kommer nog inte gå så bra då ;)

Idag har vi tänkt att antigen dra ett varv i spåret eller ta en cykeltur....undra vad det blir??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0