Fullt upp

Jag börjar känna mig lite trött....har både jobbat och pluggat heltid den här veckan. Har inte haft så mycket tid för mina barn, min man eller vårt hem :( Men jag har inte haft något val eftersom jag behöver fylla igen glappet med pengar som blir i januari. Jag får mina sista pengar från CSN i december men hinner inte jobba något den månaden eftersom jag har min slutpraktik då. Alltså måste jag jobba nu så mycket som möjligt och lägga undan pengar för att överleva januari månad. Phu!! Tur att jag ser ett slut på pluggandet nu iaf. Om drygt två månader är jag klar.....shit va gött!!! Det är bara o bita ihop nu och kämpa på den sista tiden.

Nu ska jag göra mig iordning för jobb till klockan fyra. Sen hem och laga mat, hinna läsa lite kurslitteratur och fixa publiceringen till exarbetet. Halv sju ska jag köra lite pump på gymmet och sen har det hunnit bli kvällen när jag kommer hem....pust!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0