Höstlov o Maskerad

Måndag och snart är första höstlovsdagen till ända. Jag och barnen är lediga hela veckan förutom fredag, då är det slutseminarium på exarbetet. Trist att ha det en fredag men det är inget att göra åt. Planer för veckan är blandannat biobesök, umgås med lite vänner, hälsa på i Karlsdal och lite träning förstås. Den kommande helgen bjuds det på inflyttningsfest hos Micke o Sara. De ska ha maskeradfest vilket alltid är skoj. Förra året hade vi halloweenfest hemma hos oss och då hade vi riktigt roligt. Då såg jag ut såhär:


Snygg va!?

I år blir det indiantema för mig men vi har inte riktigt kommit på vad Daniel ska klä ut sig till än. Förra året var han dam......en lite lösaktig dam. Såg han ut som iaf ;)

Jag tror att vi alla kan vara överens om att Daniels kvinnliga sida är väldigt svag. För att inte säga obefintlig =) Ha ha, han ser verkligen otäck ut. Vi får väl se om han kan bräcka det i år ;)

 

Ihelgen var vi ju på kryssning med farmor Inez. Det var hennes 75 års present från oss. Det var jättetrevligt och farmor verkade också¨mycket nöjd med sin present. Är lite sliten idag men det hör ju liksom till. Ska strax dra iväg till gymmet och träna lite boxning. Ska bli gött att röra på sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0