Praktik och tandvärk

Imorgon börjar jag min slutpraktik. Det är det sista jag gör under min lärarutbildning, sen ska jag föreställa färdig :P Det ska bli jättekul att komma tillbaks till min praktikskola och få träffa alla igen. Visserligen nya elever men det ska bara bli skoj och få lära känna dom. Idag har jag ägnat mig åt lite plugg och förberedelser inför praktiken. Skönt att få vara hemma en dag och göra allt småfix man inte hinner med annars. Men nu har det huxflux blivit em och snart dags för matlagning. Hade tänkt att rota fram lite julsaker men vi får se vad klockan hinner bli. Sen ikväll blir det zumba. Skojigt!

Något som är mindre skojigt är att Daniel är hos tandläkarn med sin tandvärk. Han har gått i två dagar nu och haft grymt ont i en tand, stackarn. Vi får väl se sen vad det kalaset kommer gå på :S Fast huvudsaken är att han blir av med värken, kosta vad det kosta vill. Hela familjen blir liksom lidande när en går runt och har så ont :(

Nu ska jag sätta igång med midagen: Pasta Carbonara blir det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0