Väntar med spänning

Lördag morgon och snön håller på att smälta bort. Synd, hoppas det kommer ny snart. Dagen bjuder på städning, inhandling av farsdagspresent och simträning för Tilde. Daniel ska göra jägarprov idag och Linn är på simläger hela helgen så det är jag och Tilde som håller ställningarna här hemma under dagen. Ikväll ska vi hem till Micke o Sara för andra inflyttningsfesten. Denna gång för släkten så vi är inbjudna till den med. Det ska bli kul. Vi ska även passa på att gratta Micke eftersom han fyllt år i veckan.

O så väntar vi nu med stor spänning på BEBIS! Tiden gick ut igår för syrran så nu kan det verkligen bli närsomhelst. Såå spännande, synd bara att vi måste vänta ända till jul innan vi får klämma på underverket :( Men tiden kommer väl gå fort, som vanligt.

Kan väl även nämna att jag (eller Daniel) har inhandlat en ny telefon. Min pajade helt och bara dog så jag hade liksom inget val. Jag är verkligen ointresserad av allt sånt där. En telefon behöver man för att bli nådd och kunna ringa med. Sen kan det vara bra med en hyffsad kamera också, men annars har jag inga krav alls. Men det blev iaf en Sony Ericsson Xperia mini....tror jag den heter, och den verkar funka bra. Så jag är nöjd ;)

Nu, frukost och ladda för lite städning. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0