Hamstring

Jaha ja, lite ledig nu. Jag och min studiekamrat inbillar oss att vi nu är hyffsat färdiga med vårt arbete och har lämnat in det till vår handledare. På tisdag får vi domen. Tills dess....LEDIG!!

Idag har jag och Tilde varit ute med Cathrine, Wilma o Alwa och lekt i en lekpark. Det var soligt men lite kallt. Hade med oss lite värmande fika som tur var. Sedan blev jag o Tilde inbjudna på lunch innan vi åkte för att hämta Linn i skolan. När vi kom hem började jag med mission impossible. Städa och rensa ur vårt gäst/data rum. OMG va grejer. Kommer ta sin lilla tid kan jag lova. Det verkar som jag har en mycket utvecklad hamstergen i mig. Men nu jäklar ska jag kasta grejer. Det är lite pinsamt men det ligger skolkrafs därinne som är typ från första kursen...som jag gick för över tre år sedan! Eh, hallå!! Anledningen till att rensningen äntligen sker är att vi lovat att Linn ska få det rummet i vinter. Och det är ju typ vinter nu.....Lär sätta fart :P

Men inte mer idag för nu ska jag trä på mig gympatrikåerna o dra till gymet för lite PUMP. Bygga muskler vettu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0