Härliga fredag

Tänk vad livet känns lättare bara det blir fredag. Genast mycket piggare! Har spenderat fm framför datorn och skrivit ned en intervju vi gjorde på några barn igår. Nu lägger jag pluggandet på vila för denna vecka och ska börja ägna mig åt mer helgiga saker. Ska bädda rent i alla sängarna...puh...och när jag hämtat kidsen när Linn slutat skolan blir det lite fredagsmyshandling. Till middag har jag tänkt göra hemmagjord pizza med räkor och kantareller på. Mums, vad det ska bli gott! Fredagskvällen kommer bli lugn eftersom vi ska upp ganska tidigt imorgon. Daniel ska göra skjutprov till jägarexamen och jag ska stå som loppistant. Bästaste Sara ska ta med barnen på marken under tiden.

Ska även försöka hinna med lite fönsterputsning under helgen.....börjar bli svårt att se ut genom köksfönstret ;) Annars bara ta det lugnt och njuta av att jag inte måste ut och springa. Får jag lust att dra ett par varv i spåret så kan jag göra det. Men jag måste inte...skönt.

Trevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0