Jag bare helgmyser

Jaha, en härlig fredag med inga speciella planer. Ska vara barnvakt i em åt Wilma o Alwa och det ska bli kul. Innan tänkte jag och Tilde baka lite chokladmuffins så vi har något att bjuda på när de kommer. Chokladmuffins är den absoluta fikafavoriten för de flesta barn jag känner. De brukar gå åt som smör i solsken ;)

Annars tror jag det får bli lite mer röj i gäst/data rummet ikväll. Kommer nog gå lite lättare om jag tar mig ett glas vin under tiden. Eller kanske en glögg. Vinterns första snö har kommit. Visserligen inte mycket, men än så länge ligger den kvar på marken som ett litet pudertäcke. Mysigt, tycker jag!

Men nu ska jag dricka upp mitt te och börja plocka undan lite....måste hinna med veckostädningen i resten av huset också. Annars känns det ju inte som en riktig helg =)

Kör lite städpepp med Winnerbäck. Me love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0